[Tutorial]Audio plugin
Pagina 1 din 1
[Tutorial]Audio plugin
Download:
Client plugin-->http://solidfiles.com/d/05b58/urlurl
Server plugin-->http://solidfiles.com/d/7dd94/urlurl
Client plugin source code-->http://solidfiles.com/d/41fa9bba3f/urlurl
Server plugin source code-->http://solidfiles.com/d/8d420a93d9/urlurl
Client:
Instalarea şi utilizarea de plugin-ul clientului este simplu. Doar să rulaţi programul de instalare şi să extrageţi fişierele de la GTA dvs.: San Andreas director.Plugin ASI detectează când SA-MP este încărcat şi obţine numele dvs. de jucător actual, adresa serverului şi portul serverului în mod automat. Se va încerca apoi să se conecteze la serverul TCP (dacă există unul) ceva timp după ce jocul a început. În mod implicit, va exista un total de zece tentative să încerci din nou cu o întârziere de zece secunde fiecare. Pentru a regla aceste numere, impreuna cu alte cateva setari, trebuie să editaţi audio.ini. Pentru a localiza acest fişier, mergeţi la Start, faceţi clic pe Executare, apoi tastaţi în următoarele:
Code:
%APPDATA%\SA-MP Audio Plugin
O fereastră Explorer ar trebui să se deschidă. În acest director, ar trebui să vedeţi audiopacks descărcat, fişierele extrase audio, audio.ini, şi audio.txt.
Server:
În primul rând, creaţi un folder denumit plugin-uri în directorul server-ul dvs. în cazul în care nu există deja. Publicaţi audio.dll în ea, dacă utilizati Windows, sau audio.so dacă utilizaţi Linux.
Adaugă următoarea linie la server.cfg, astfel încât plugin-ul va încărca data viitoare la server incepe:
Windows:
Code:
plugins audio
Linux:
Code:
plugins audio.so
Server log ar trebui să indice faptul că plugin-ul a fost încărcat cu succes.Include fişierul, apoi trebuie să fie pus într-un filterscript sau un gamemode (preferabil de la un gamemode, astfel încât nu va fi nici conflicte):
Code:
#include <audio>
Serverul log ar trebui să indice, de asemenea, faptul că serverul TCP a fost creat cu succes pe acelaşi port pe care serverul de SA-MP este folosind.
Asiguraţi-vă că atât dosarul audiopacks şi fişierul audio.ini se află în directorul rădăcină al serverului. Deschideţi audio.ini şi se adaugă o secţiune pentru numele dvs. ambalaj audio. În scopuri demonstrative, acest lucru se va numi "default_pack":
Code:
[default_pack]
Navigaţi la directorul audiopacks şi de a crea un folder denumit "default_pack", în cadrul acestuia. Acest lucru este în cazul în care toate fişierele audio locale se va merge. Adăugaţi un fişier audio la "default_pack" dosar. Aceasta se va numi "example.wav".Mapa în secţiunea tocmai l-aţi creat în audio.ini:
Code:
[default_pack]
1 = example.wav
Numărul din stânga numele fişierului (1) este ID-ul audio. Este un număr arbitrar, astfel că poate fi orice doriţi. Acesta poate fi utilizat în Audio_Play ca aceasta:
Code:
Audio_Play(playerid, 1);
Puteţi, de asemenea, harta fişierelor la distanţă, care nu trebuie să fie în directorul dvs. audiopacks. Ei trebuie să înceapă cu "http://". Iată un exemplu:
Code:
[default_pack]
1 = example.wav
2 = http://www.website.com/file.mp3
Acum trebuie doar să setaţi pachet audio atunci când sarcinile gamemode:
Code:
public OnGameModeInit()
{
Audio_SetPack("default_pack");
}
Alternativ, este posibil să se ignore complet audio.ini flux şi toate fişierele cu nativ Audio_PlayStreamed loc. Acest lucru se va consuma mai mult client-side lăţime de bandă, cu toate acestea, în cazul în care fişierele sunt redate în mod repetat.
Client plugin-->http://solidfiles.com/d/05b58/urlurl
Server plugin-->http://solidfiles.com/d/7dd94/urlurl
Client plugin source code-->http://solidfiles.com/d/41fa9bba3f/urlurl
Server plugin source code-->http://solidfiles.com/d/8d420a93d9/urlurl
Client:
Instalarea şi utilizarea de plugin-ul clientului este simplu. Doar să rulaţi programul de instalare şi să extrageţi fişierele de la GTA dvs.: San Andreas director.Plugin ASI detectează când SA-MP este încărcat şi obţine numele dvs. de jucător actual, adresa serverului şi portul serverului în mod automat. Se va încerca apoi să se conecteze la serverul TCP (dacă există unul) ceva timp după ce jocul a început. În mod implicit, va exista un total de zece tentative să încerci din nou cu o întârziere de zece secunde fiecare. Pentru a regla aceste numere, impreuna cu alte cateva setari, trebuie să editaţi audio.ini. Pentru a localiza acest fişier, mergeţi la Start, faceţi clic pe Executare, apoi tastaţi în următoarele:
Code:
%APPDATA%\SA-MP Audio Plugin
O fereastră Explorer ar trebui să se deschidă. În acest director, ar trebui să vedeţi audiopacks descărcat, fişierele extrase audio, audio.ini, şi audio.txt.
Server:
În primul rând, creaţi un folder denumit plugin-uri în directorul server-ul dvs. în cazul în care nu există deja. Publicaţi audio.dll în ea, dacă utilizati Windows, sau audio.so dacă utilizaţi Linux.
Adaugă următoarea linie la server.cfg, astfel încât plugin-ul va încărca data viitoare la server incepe:
Windows:
Code:
plugins audio
Linux:
Code:
plugins audio.so
Server log ar trebui să indice faptul că plugin-ul a fost încărcat cu succes.Include fişierul, apoi trebuie să fie pus într-un filterscript sau un gamemode (preferabil de la un gamemode, astfel încât nu va fi nici conflicte):
Code:
#include <audio>
Serverul log ar trebui să indice, de asemenea, faptul că serverul TCP a fost creat cu succes pe acelaşi port pe care serverul de SA-MP este folosind.
Asiguraţi-vă că atât dosarul audiopacks şi fişierul audio.ini se află în directorul rădăcină al serverului. Deschideţi audio.ini şi se adaugă o secţiune pentru numele dvs. ambalaj audio. În scopuri demonstrative, acest lucru se va numi "default_pack":
Code:
[default_pack]
Navigaţi la directorul audiopacks şi de a crea un folder denumit "default_pack", în cadrul acestuia. Acest lucru este în cazul în care toate fişierele audio locale se va merge. Adăugaţi un fişier audio la "default_pack" dosar. Aceasta se va numi "example.wav".Mapa în secţiunea tocmai l-aţi creat în audio.ini:
Code:
[default_pack]
1 = example.wav
Numărul din stânga numele fişierului (1) este ID-ul audio. Este un număr arbitrar, astfel că poate fi orice doriţi. Acesta poate fi utilizat în Audio_Play ca aceasta:
Code:
Audio_Play(playerid, 1);
Puteţi, de asemenea, harta fişierelor la distanţă, care nu trebuie să fie în directorul dvs. audiopacks. Ei trebuie să înceapă cu "http://". Iată un exemplu:
Code:
[default_pack]
1 = example.wav
2 = http://www.website.com/file.mp3
Acum trebuie doar să setaţi pachet audio atunci când sarcinile gamemode:
Code:
public OnGameModeInit()
{
Audio_SetPack("default_pack");
}
Alternativ, este posibil să se ignore complet audio.ini flux şi toate fişierele cu nativ Audio_PlayStreamed loc. Acest lucru se va consuma mai mult client-side lăţime de bandă, cu toate acestea, în cazul în care fişierele sunt redate în mod repetat.
AngeL- Maniac
- Mesaje : 153
Reputatie : 5
Data de inscriere : 31/01/2012
Varsta : 31
Localizare : Los Angeles California
Subiecte similare
» [PLUGIN] Enter and leave messaje
» [TUTORIAL]Sistem AFK/BACK
» [TUTORIAL] Asamblare PC
» [TUTORIAL] TASK MANAGER
» [TUTORIAL] Linux Comand
» [TUTORIAL]Sistem AFK/BACK
» [TUTORIAL] Asamblare PC
» [TUTORIAL] TASK MANAGER
» [TUTORIAL] Linux Comand
Pagina 1 din 1
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
|
|